Garancia

Az iKamper garantálja a termékei minőségét, és mint ilyen, garanciát kínálunk.  Ha Ön a termékeinkkel kapcsolatban bármikor valamilyen problémát észlel, kérjük, látogasson el a Kapcsolat oldalra. Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban orvosoljuk a problémát.

 

A SKYCAMP GARANCIAPOLITIKÁJA

  1. A Kezdeti Korlátozott Jótállási Időszak: 1 év

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a garanciánk nem vonatkozik minden problémára, például a következőkre:

  • Természetes kopások és szakadások (a kemény dobozon keletkező karcolások, a sátor anyagán keletkező hasadások, a PVC ablakok elszíneződése stb.)
  • A fogyasztó által okozott károk (a Skycamp leejtése, a felszerelési útmutatások figyelmen kívül hagyása stb.)
  • Esztétikai módosítások, amelyek nincsenek hatással a Skycamp általános funkcionalitására 

A Skycamp-re vonatkozó garanciapolitika részleteiért, valamint a vásárlási feltételekért kérjük, kattintson IDE.

           

A SKYCAMP KIEGÉSZÍTŐIRE VONATKOZÓ GARANCIAPOLITIKA

A Korlátozott Jótállási Időszak: 1 év

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a garanciánk nem vonatkozik minden problémára, például a következőkre:

  • Természetes kopások és szakadások
  • A fogyasztó által okozott károk
  • Esztétikai módosítások, amelyek nincsenek hatással a Skycamp általános funkcionalitására

Az iKamper által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik.

 Az iKamper által forgalmazott termékeknél a vásárlást követően jótállási jegyet (garancialevél) állítunk ki, amely tartalmazza a jogszabály által meghatározottakat, valamint a megvásárolt termékek esetében az iKamper által vállalt, jótállással (garanciával) összefüggő fontosabb tudnivalókat, beleértve annak időtartamát.

 

GARANCIAVESZTÉS:

Felhívjuk figyelmét, hogy  a sátor szakszerűtlen felállítása során, valamint a sátor nem hozzáértő, figyelmetlen használata esetén keletkezett sérülések (pl. ponyva kiszakadás, elemek törése) esete az nem garanciális jogkövetkezmény!

A "szavatosság" körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben, és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta.

Nem vállalunk garanciát, a helytelen összeszerelés következtében keletkezett ponyva sérülésekre, a ponyva szétvágására a kibontásnál, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra (törés­, lopás­, fagy­, vihar, felhőszakadás, jég), illetve a napi igénybevétel, elhasználódás során keletkezett természetes kopásokra!

Nem tudja érvényesíteni a garanciát, az alábbi események bekövetkezte esetén sem:

  • A csomag éles eszközzel történő bontása esetén, pl. szikével elvágják a sátorponyva anyagát,
  • A ponyva anyaga valamilyen idegen eszköz által sérül meg,
  • A sátrat helytelenül állítják fel, vagy csukják össze, és ezáltal károsodik a szerkezet, vagy a ponyva.

 

Garanciális feltételek:

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük!

A jótállási idő kezdete a termék Futártól történő átvételének pontosan, elektronuikus szállítási naplóban dokumentált időpontja!

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

A vásárló felelőssége, amennyiben a terméket a Futártól történt átvételt követően azonnal nem ellenőrzi (sérülés esetén azt fényképekkel nem dokumentálja, és nem fogalmazza meg igényét), illetve nem jelzi, hogy a termék szállítása közben a csomagolás sérült!

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel,
  • A  nyugta vagy számla egy példánya,
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy (amennyiben van!),
  • A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY (ha van).

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. a doboz éles tárgyal történő kibontásakor a sátorponyvát elvágjuk, a sátorponyva a sátor felállítása közben megsérült - kiszakadt... stb. ) cseréjének elkerülése miatt cask a a hivatalos szakvélemény alapján vállaljuk a 72 órás cserét.

Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó telefonszámán. Ha a kivizsgálás alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben a vásárló egyértelműsíti, hogy rendeltetésszerű használat, vagy használat megkezdése előtt, és annak következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk, ellenkező esetben igényét elutasítjuk. (Ekkor Ön Peren kívüli eljárás keretében érvényesítheti jogait!)

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy (amennyiben van) tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.      

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. 

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

FIGYELEM!

Ha bármilyen sérülést, (külsérelmi nyomokat) talál a csomagoláson, kérjük, a futár jelenlétében bontsa fel a csomagot, ilyetén módon az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát, készítsen fénykép dokumentációt, és őrízze meg a termék csomagolását is!

A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

(Ezen események elmaradása esetén nem áll módunkban elfogadni a reklamációt, miszerint "szállítási" sérülés történt, vagy azt a panaszt, hogy a terméket a gyártó már eleve "sérülten csomagolta"!)

Iratkozzon fel hírlevelünkre